سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات و بسته بندی مواد غذایی

این روزها بازار چاپ بسته بندی مواد غذایی و ارائه بسته بندی سازگار با محیط زیست بسیار داغ است. بسیاری از گروه های تحقیقاتی نیز در پی یافتن راهی برای بسته بندی مواد غذایی با ماندگاری بیشترهستند. اولین نکته مهم برای این امر جلوگیری از نفوذ اکسیژن به ماده غذایی یا دارویی می باشد. 

چاپ بسته بندی مواد غذایی?

 

راه های بسته بندی خاص و جدید برای زندگی سالم و حفظ محیط زیست ارائه شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. مثلا بسته بندی آب آشامیدنی که قرار است جایگزین بطری های پلاستیک شود و به زودی نیز وارد بازار خواهد شد. این نوع خاص از بسته بندی در واقع یک حباب مملو از آب است و از عصاره seaweed (نوعی جلبک دریایی) ساخته شده است.

به گفته محققان هدف از اختراع این بطری‌ها از بین بردن زباله‌های مربوط به بسته‌ بندی است. در حقیقت یک شیوه بسته‌ بندی جایگزین برای بطری و لیوان‌ پلاستیکی است.

در اکثر موارد از بسته بندی محصولات برای تبلیغ برند نیز استفاده می شود. در واقع بسته‌بندی یکی از گام‌های اصلی در فرآیند برندینگ محصول به شمار می‌رود و جنس مرغوب، نوع بسته بندی، خلاقیت، رنگ بندی و نوع چاپ به مشتری در انتخاب یک محصول عالی کمک می کند.

در حال حاضر که بیشتر مواد غذایی و مواد بهداشتی با سلفون بسته بندی می شوند، به وسیله چاپ فلکسو (فلکسوگرافی) برند، نام محصول، ترکیبات آن محصول و بسیاری از موارد دیگر را روی آن چاپ می کنند تا از این طریق در ذهن مخاطب ماندگار شوند.

چاپ فلکسو?

 

بسته بندی های مدرن مثل بسته بندی جدید آب نیز شاید در سالهای آینده بتوانند بستر تبلیغات را فراهم کنند. به این صورت که با دستگاههای پیشرفته چاپ و با استفاده از رنگ های خوراکی که استاندارد بوده و آسیبی به بدن انسان وارد نمی کند بتوانید روی این بسته بندی خاص برند خود را ثبت کنید.

 


جهت دانلود فایل مقاله "تبلیغات روی بسته بندی مواد غذایی" روی لینک زیر کلیک کنید:
تبلیغات روی بسته بندی مواد غذایی.pdf