سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساک تبلیغاتی هدیه ای مجانی

آیا تا به حال یک ساک تبلیغاتی جالب دیده اید؟  تمام ساک های تبلیغاتی که دراینترنت دیده ایم بسیار جالب هستند ولی ممکن است همه آن مدل ها را در دست خریداران ساک های دستی ندیده باشیم  .  حالا سوال اینجا مطرح می شود که هدف از این ساک های تبلیغاتی چیست؟ جواب این سوال را بر عهده مشتری می گذاریم چون او باید نظر دهد که هدف اش از خرید این ساک ها چیست؟ ولی نظر ما این است که شرکت های تولید کننده  ساک های تبلیغاتی  بسیار خلاق هستند و می توانند چیزی را تولید کنند که چشم بیننده و مشتری را به خود جلب کند و این کار تنها از طریق تبلیغات  می تواند موفق باشد به همین دلیل در درجه اول باید از تبلیغات چیزی بدانیم .

آگهی یا تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک شکل کلی از بازاریابی و ارتباط است که برای ترویج یا فروش چیزی استفاده می شود و معمولا یک تبلیغات جزیی از فروش است  تبلیغاتی که از طریق دولت انجام می شود سیاست های خاص خودش را دارد و به پروپاگانا یا تبلیغات دولتی معروف است .

در زبان لاتین تبلیغات یا (advertise ) به معنی به سمت خود است یعنی بازگشت تمام سود حاصل از فروش یک کالا که توسط  تبلیغات برای شرکت به وجود آمده است هدف از تبلیغات اطمینان سهامداران یا شرکای یک شرکت از دوام و مطلوبیت  کافی از جنس را نشان می دهد معمولا این  پیام تبلیغات توسط  اسپانسر در اینترنت، روزنامه، تلویزیون، رادیو یا توسط میل و یا با رسانه های جدید مثل وب سایت، پیامک داده می شود .

تبلیغات تجاری معمولا تولید یا جنس کالا را در مصرف افزایش می دهد

هدف تبلیغات :

تبلیغات اولین قدم برای آینده نگری و ارائه یک محصول خوب برای مصرف کننده و فروشنده است و هدف از تبلیغ این است که ذهن و تفکر مشتری را به سمتی ببرد که  محصول تبلیغ شده از نظر کیفیت  و سرویس  بهترین محصول است و تصویر و شکل آن برند و شرکت را در چشم مشتری ارزشمند جلوه دهد.

تعداد زیادی محصولات برای تبلیغات وجود دارد که فروش شرکت و کمپانی شما را افزایش می دهد نمونه هایی از قبیل ساعت، خودکار، و ساک های تبلیغاتی و...

یکی از محصولات تبلیغاتی که می توان آن را جزء کالاهای تبلیغاتی قرار داد ساک های تبلبغاتی  هستند که به Tote bag معروف است این ساک های تبلیغاتی قابل انعطاف  به عنوان مارک  یا برند خاص برای اموری مثل امور خیریه ، در تجارت آنلاین یا برای کارهای خرده فروشی از این ساک های تبلیغاتی استفاده می شود و دارای این  مزیت است که می توان  مارک یا لوگوی مورد نظر سازمان یا شرکتی که روی آن چاپ کرد.

ساک های تبلیغاتی به عنوان یک کالای تبلیغاتی سود آور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد وبرای  رسیدن به هدف و پیشرفت شرکت و تجارت شما بسیار سودمند است و می تواند سود و درآمد شما را بالا ببرد و چون قابل حمل در همه جا است مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.

 

1) یکی از دلایل ترویج و تبلیغ ما و برند شما از طریق ساک تبلیغاتی این است که همه ما هدیه مجانی را دوست داریم به همین دلیل دریافت  ساک تبلیغاتی مجانی از طرف فروشنده برای مشتری بسیا جذاب خواهد بود

2) سطح آگاهی مردم را از آن برند تجاری  بالا می برد، وقتی مردم تبلیغی از یک برند را بر روی ساک تبلیغاتی می بینند کنجکاو می شوند که این چیست؟ چه کاری انجام می دهد؟ مربوط به جه شرکتی است؟ چه چیزهایی تولید می کند؟

3) اگر ساک تبلیغاتی طراحی جالب و جدیدی داشته باشد در واقع  کمک به ایجاد و خلق اسپانسرهای جدید می کند و همچنین اگر از  کیفیت و جنس خوبی برخوردار باشد مشتری می تواند ساک تبلیغاتی را چندین بار استفاده کند و نسبت  به محصول شما اطمینان پیدا می کند.

4) تبلیغ از طریق ساک تبلیغاتی بی نظیر و به یاد ماندنی است و به عنوان ترویج  یک محصول  می تواند یک ایده بسیار مفید برای قدر دانی از مشتری باشد به خاطر اینکه مشتری بابت دریافت آن پولی پرداخت نمی کند در ذهن او ماندگار خواهد ماند .

5) ساک تبلیغاتی از جنس کنواس است و از نظر اقتصادی اگراین ساک ها ی تبلیغاتی  در تیراژ بالا سفارش داده شود روی قیمت و هزینه بسیار موثر است استفاده از ساک تبلیغاتی و لوگوی یک برند بر روی نایلون خرید شما یک راه بسیار موثر برای تبلیغات مجانی است و هر کسی ساک تبیلغاتی شما را حمل می کند به طریقی شاید بدون اینکه خود او بداند لوگو و برند شما را تبلیغ می کند و با این کار آن برند یا لوگو در ذهن مشتری یا هر کس دیگری که آن را ببیند می ماند. 

 

مواردی که شما می توانید لوگو یا برند محصول خود را با استفاده از تبلیغات مجانی تبلیغ کنید از قبیل:

1) لوگوی محصول یا برند تجارت خود را خیلی لوکس و زیبا طراحی کنید.

2) این برند به طور اختصاصی نشان  دهنده شرکت شما است .

3) تبلیغات را برای جلب مشتری مجدد انجام دهد .

برای یک تبلیغات موفق بر روی ساک تبلیغاتی چه ملاک هایی لازم است؟

1) باید مطمئن باشید که این تبلیغ بر روی یک استراتژی خاص با موقعیت تجاری و بازرگانی شما باشد.

2) با یک پیام یا یک جمله کوچک بتواند با مشتری ارتباط برقرار کند .

3)یک استایل و شکل دوست داشتنی داشته باشد .

4)برای تبلیغات روی ساک تبلیغاتی یک برند کاملا معتبری آن را ارزشمند نشان می دهد.

5)کاملا مطمئن باشید که تبلیغ حالت رقابتی داشته باشد.

6) تبلیغ باید کاملا حرفه ای باشد.

7)تبلیغات نشان دهنده صداقت محصول تجاری شماست.

ساک تبلیغاتی نه تنها یک کالای کاربردی است بلکه به هر جایی قابل حمل است و پیام شما به طور گسترده قابل دیدن است البته در اینترنت اقلام گسترده ایی از ساک دستی از مدل های سنتی تا امروزی و مدرن تا مدل کاغذی وجود دارد از این رو با هر نوع قیمت و هزینه ایی این امکان وجود دارد که شماساک تبلیغاتی بسیار جذابی به دست مشتری برسانید.